Zrzuty ekranów:
Wymóg aktualizacji BD.
Wyłączny dostęp do danych
Koniec aktualizacji
Błąd aktualizacji
|
Aktualizacja aplikacji.
Nabywając dowolną aplikację firmy Yoursoft, Klient nabywa również prawo do aktualizacji zakupionych
aplikacji przez okres trwania gwarancji.
Wraz ze zmianami w przepisach oraz podczas rozwoju aplikacji w miarę zgłaszania potrzeb przez Klientów,
następuje ciągły rozwój systemu. Po wprowadzeniu nowości oraz po pomyślnym procesie testowania zmian,
aktualizacje zostają udostępnione do pobrania na serwerach firmy Yoursoft.
Każda aplikacja posiada wbudowany mechanizm sprawdzania aktualnych swoich wersji oraz dokonania czynności
związanych z pobraniem i uaktualniem. Autoaktualizacje są wykonywane automatycznie, pod warunkiem
podłączenia hosta do sieci internet oraz zezwolenia na wykonywanie autoaktualizacji i podanie właściwych
adresów serwerów w konfiguracji aplikacji.
Przebieg procesu autoaktualizacji jest następujący:
- Aplikacja sprawdza czy są dostępne aktualizacje.
- Jeżeli nie ma, odłącza się od serwera i kończy działania aktualizacyjne.
- Jeżeli są aktualizacje, wyświetla informację oraz pyta o decyzję.
- Jeżeli nie chcemy aktualizować, odłącza się od serwera i kończy działania aktualizacyjne.
- Jeżeli chcemy aktualizować, aplikacja włącza w tle proces pobierania aktualizacji.
- Po odebraniu pakkietu, aktualizacja informuje o tym i kończy pracę.
- Uruchamiany jest proces aktualizacji.
- Po zakończeniu procesu aktualizacji, aplikacaja jest uruchamiana ponownie.
Aktualizacja aplikacji może wymagać również aktualizacji bazy danych.
Firma Yoursoft zapewnia również dostarczenie aktualizacji dla Klientów nie posiadających
dostępu do internetu. Dostarczenie aktualizacji odbywa się w takim przypadku poprzez wysłanie płyty CD
z aktualizacjami na podany adres, po kosztach nośnika oraz wysyłki. Ta forma aktualizacji, wymaga
jednorazowego zgłoszenia u producenta lub firmy obsługującej.
|