Logowanie do aplikacji.



Aplikacja Yoursoft.FirMAG jest zaprojektowana do pracy z wieloma bazami danych.
Oznacza to, że za pomocą jednej aplikacji możemy obługiwać kilka baz danych różnych firm.
W większości przypadków termin "różne firmy" oznacza bazy danych oddziałów, dostępne za pomocą sieci WAN.
Aplikacja przy każdej próbie podłączenia się do bazy danych wymaga autoryzacji.
Jest to podstawowa zasada bezpieczeństwa, wprowadzona w celu ochrony danych firmy.

FirMAG posiada zapamiętaną konfigurację i adresy baz danych obsługiwanych przez siebie.
W celu podłączenia się do bazy danych, należy podać:
  • Adres bazy danych (wybrać bazę z listy)
  • Podać nazwę konta nadaną przez administratora
  • Podać hasło dostępowe
Po podaniu tych danych i ich zaakceptowaniu przyciskiem "ZATWIERDŹ", następuje próba autoryzacji
na docelowym serwerze, do wybranej bazy danych.
W przypadku pomyślnej autoryzacji, aplikacja uzykuje dostęp do bazy danych i przystępuje do ładowania
konfiguracji specyficznej dla danej firmy i przechodzi do trybu pracy z daną bazą danych.
Gdy autoryzacja przebiegnie niepomyślnie, aplikacja wyświetli odpowiedni komunikat i będzie czekać na
dalszą decyzję operatora.

Opis kontrolek okienka:
  • Użytkownik:  konto użytkownika na docelowym serwerze bazodanowym
  • Hasło:   hasło użytkownika na docelowym serwerze bazodanowym
  • Położenie:   lista zdefiniowanych baz danych
  • Sprawdź:   sprawdza istnienie wymaganych bibliotek systemu
  • Zatwierdź:   akceptacja parametrów i próba podłączenia do bazy danych
  • Anuluj:   porzucenie podłączenia do bazy i zakończenie pracy aplikacji
programy dla firm
programy dla firm, EN
Pliki pomocy on-line programu magazynowego FirMAG