Opis zmian:  (wersja 7.5.9.x),  Data: wrzesień 2005 roku.





Strona domowa producenta
Pliki pomocy on-line programu magazynowego FirMAG

Opis dotyczący punktowania na podstawie kart rabatowych:
    W celu umożliwienia obsługi kart rabatowych klienta, wprowadzono przede wszystkim obsługę
tych kart. Zarządzanie kartami odbywa się z poziomu kartoteki klientów, menu:Kartoteka:Karty rabatowe (Ctrl+K).
Wybierając z menu tą pozycję, otrzymujemy listę kart rabatowych przypisanych klientowi.
Kartę rabatową przypisujemy dokładnie do klienta, oddziału oraz osoby, przy czym przypisanie do klienta i oddziału
jest obowiązkowe, natomiast zmienna: Osoba jest polem wykorzystywanym do automatycznego wypełnienia dokumentu danymi typu:
osoba podpisująca dokument i informacje dodatkowe, np. nr rejestracyjny pojazdu.
System pilnuje unikalności, niepowtarzalności numeru karty rabatowej i nie pozwoli na powtórne przydzielenie karty o tym
samym numerze. W przypadku np. zagubienia karty, należy zdezaktywować kartę w systemie, co spowoduje pomijanie jej podczas
przeszukiwania bazy danych, jednak nie spowoduje utraty informacji związanych z tą kartą rabatową.
Użycie karty rabatowej w trakcie realizacji nowego dokumentu, spowoduje automatyczne przypisanie do dokumentu: