Zrzuty ekranów: 



Raport klientów - płatności klienta.

Raport dostępny z poziomu kartoteki klientów. Takie umieszczenie pozwala na zorientowanie się w stanie
płatności klienta z każdego miejsca, w którym kartoteka klientów jest dostepna,
a w szczególności z poziomu edytowanych dokumentów, bez potrzeby odwoływania się do innych raportów.
Raport podstawowy zwraca listę dokumentów nierozliczonych.
Raporty dodatkowe wyszukują informacje o płatnościach klienta według różnych warunków.
  • Dokumenty rozliczone - lista dokumentów rozliczonych.
  • Dokumenty nierozliczone - lista dokumentów z niezerowym saldem.
  • Dokumenty przeterminowane - data przeterminowania jest porównywana z datą aplikacji.
  • Wszystkie dokumenty - lista dokumentów zarówno przychodu, jak i rochodu.
  • Wezwania do zapłaty - przygotowanie i wydruk wezwań, ponagleń zapłaty.
Raport podstawowy i raporty dodatkowe pokazują dokumenty, dla których data znajduje się w zakresie podanym
przy wyborze raportu.
programy dla firm
programy dla firm, EN
Pliki pomocy on-line programu magazynowego FirMAG