Zrzuty ekranów:
|
Raport klientów - płatności klienta.
Raport dostępny z poziomu kartoteki klientów. Takie umieszczenie pozwala na zorientowanie się w stanie
płatności klienta z każdego miejsca, w którym kartoteka klientów jest dostepna,
a w szczególności z poziomu edytowanych dokumentów, bez potrzeby odwoływania się do innych raportów.
Raport podstawowy zwraca listę dokumentów nierozliczonych.
Raporty dodatkowe wyszukują informacje o płatnościach klienta według różnych warunków.
- Dokumenty rozliczone - lista dokumentów rozliczonych.
- Dokumenty nierozliczone - lista dokumentów z niezerowym saldem.
- Dokumenty przeterminowane - data przeterminowania jest porównywana z datą aplikacji.
- Wszystkie dokumenty - lista dokumentów zarówno przychodu, jak i rochodu.
- Wezwania do zapłaty - przygotowanie i wydruk wezwań, ponagleń zapłaty.
Raport podstawowy i raporty dodatkowe pokazują dokumenty, dla których data znajduje się w zakresie podanym
przy wyborze raportu.
|