Zrzuty ekranów:
|
Raport należności od klientów.
Raport należności ma na celu wyszukanie dokumentów nierozliczonych.
W raporcie są przedstawione nierozliczone dokumenty - należności z saldem niezerowym.
Niezerowe saldo oznacza różnicę kwot winien i ma dokumentu.
Dokumentem nierozliczonym może być np. niezapłacona faktura VAT.
Aby umożliwić zawężenie objętości raportu dla dużej ilości dokumentów należności, raport
wykonujemy dla okresu dat, przy czym daty oznaczają zakres terminów płatności.
Po wykonaniu raportu, aplikacja zwraca podstawowy raport , listę klientów, którzy posiadają
nierozliczone dokumenty.
Raport ten posiada również informacje dodatkowe, a są to:
- Szczegóły salda klienta.
- Dokumenty rozliczone klienta.
- Wszystkie dokumenty klienta.
- Dokumenty przeterminowane klienta.
Raporty dodatkowe przedstawiają obraz dokumentów klienta aktulnie wybranego w raporcie podstawowym.
Specjalnym typem raportu należności jest raport lojalności klienta.
|