Zrzuty ekranów: 


  FirMAG: charakterystyka.

Aplikacja FirMAG jest aplikacją przeznaczoną do obsługi szeroko pojętej gospodarki magazynowej firm,
rejestracji operacji gospodarczych takich jak: sprzedaż, zakupy, rozliczenia z klientami, rejestracja
i przygotowanie danych kosztowych dla działu księgowego, ustalanie niektórych parametrów pracy aplikacji FirNET
i jego konfiguracji oraz prowadzenie ewidencji ilościowej i wartościowej magazynu.
Aplikacja pozwala obsługiwać nieograniczoną liczbę magazynów, pozwalając jednocześnie na korzystanie
z nich podczas tworzenia dokumentów systemowych. Podczas tworzenia tych dokumentów generowane są dodatkowe
informacje o rozliczeniach z klientami, operacjach kasowych, operacjach bankowych.
Rozliczanie magazynu odbywa się metodami:
  • FiFo: pierwsze przyszło-pierwsze wyszło.
  • LiFo: ostatnie przyszło-pierwsze wyszło.
  • Daty: według dat ważności poszczególnych dostaw.
Gromadzone dane są przedstawiane według raportów, podzielonych na grupy według miejsca umieszczenia danych:
  • Raporty rozchodów.
  • Raporty przychodów.
  • Raporty wewnętrzne.
  • Rejestry vat.
  • Raporty magazynu.
  • Raporty klientów.
Sposób gromadzenia danych oraz składowane w ten sposób informacje, pozwalają np. na szybkie oszacowanie
lojalności klientów, czy uzyskanie raportu o stanie należności czy zobowiązań.
Wygenerowane dane są możliwe do importowania przez system księgowy FirKAP lub FirEFKA.
Wpółpracuje również z aplikacją FirZAM, która generuje rezerwacje ilościowe kartotek dla klientów.
Aplikacja posiada predefiniowane przez producenta dokumenty, a oprócz tego pozwala zdefiniować dowolną ilość dodatkowych
dokumentów o wymaganych parametrach. Dla każdego dokumentu istnieje możliwość zdefiniowania oddzielnego lub
wspólnego wyglądu wydruków. Dokumenty mogą realizować rozliczenia z klientami, prowadzić gospodarkę magazynową,
generować dane dla potrzeb podatkowych lub stanowić dokumenty pomocnicze, tworzone w obiegu wewnętrznym firmy.
Sposób definiowania oraz ilość i typy dokumentów mogą być ustalone na etapie wdrożenia aplikacji, jak również już w czasie późniejszym, w trakcie użytkowania apikacji.
Wysokie bezpieczeństwo składowanych danych oraz minimalna możliwość powstania uszkodzeń bazy danych,
zapewnione przez specjalizowany serwer bazodanowy SQL, tworzą po kilku latach pracy aplikacji potężne
źródło informacji o działalności firmy, pozwalające na wszechstronne analizowanie informacji,
ułatwiając proces decyzyjny zarządu o kierunku rozwoju firmy.
Copyright (c) by Yoursoft 2003-2006